Podnikateľský plán

Zvyšovanie finančného  kapitálu je stále nepochopený prechod k štartu podnikania. Pochopenie toho, čo chcete, a prečo je potrebné to môže urobiť rozdiel. 
 
 
Príliš veľa zakladatelov má zvyšovanie finančných prostriedkov zo zlých dôvodov. Nielen, že niektorí sú slepo vedenie spoločnosti finančného kapitálu, nepripravení vysvetliť, prečo potrebujú financovanie, a ak ako dlho bude trvať ich splatnosť v spoločnosti.
 
"Keď vám niekto dá finančný kapitál, je to ako by niekto podal vám granát s pin vytiahol. Ak viete, čo s tým robiť, môže to byť veľmi užitočné, ak neviete, čo s tým robiť, to môže vyhodiť do tváre,
 
Než začnete hľadať finančné prostriedky, mali by ste sa pýtať sami seba, prečo je nutné financovanie vášho podniku finančním kapitálom. Ešte dôležitejšie je, mali by ste sa pýtať sami seba, ak ešte potrebujete financovania kapitálu. Mnoho podnikateľov si uvedomi, že k získaniu finančnýchch prostriedkov k podnikaniu  trvá dlhšie, než sa pôvodne myslelo, aby sa na trhu uplatnil ích plán , tak sa začnú zvyšovať finančné prostriedky na rozšírenie  zadĺženosti podniku.  Namiesto toho, dĺžky zadĺženosti podniku, mali by ste sa spýtať, prečo sa nemôžete dostať na trh skôr.
 
Ak ste zistili, že je potrebné zvýšiť finančné prostriedky, musíte mať nejaký dôvod, prečo. v rezidencii , tu sú najlepšie dva dôvody:
 
"Najlepším dôvodom, prečo získať peniaze, je na podporu rastu, druhý najlepší Dôvodom je financovanie reálneho výskumu a vývoja. Ak je to na výskum a vývoj, technológie vo vývoji musí byť podstatné, obhájiteľné, a v snahe o dôležitom trhu."
 
Finančný kapitál sa často nepovažujú tak vážne, ako by malo byť. Bez ohľadu na to multibillion dolárových IPO trendy, je to stále skupina ľudí súhlasiacich požičať milióny dolárov na základe nápadu.
 
Do vášho due diligence ešte predtým, než zvážiť firmu. tak dlho, ako je to možné, ale keď sa dostanete na miesto, kde nevyhnutne potrebujete finančné prostriedky Investorov, tu je niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu zvýšiť kapitál.
 
Do vášho výskumu
"Byďte zameraní na vaše úsilie Posaďte sa a premýšľať o tom, kde chcete byť [v] 12-18měsíc a to, čo strategické odborné znalosti vám chýba ktoré potrebujete získať. Premýšľajte o typoch ľudí, ktorí vám môžu pomôcť zaplátať tie diery, potom nájsť tých ľudí. Sklon je. Vy 'll zistíte, že Investor bude oveľa viac úprimný a bude znieť oveľa lepšie ... "Tu je dôvod, prečo chcem vašu pomoc" je oveľa silnejšie ako "prosím, daj mi trochu svoje ťažko zarobené peniaze."
 
Zistiť, kto chce na podnikateľskóm pláne, má pochopenie, kto ste ako firma a kto sú, ako investor. Spoločné ciele a spoločné vertikály sú skvelé, ale to vyžaduje hlbšie porozumenie, kde ste ako firma a čo, že firma urobil, aby vzťah fungoval. Začnite tým, že k pochopeniu svojho trhu.
 
Musíte mať veľký trh, a musíte mať na trhu plán realne uskutočniteľní a sa môžete dostať čoskoro k pochopeniu Investora zámeru plánu.. Nikto nechce investovať na päť rokov dopredu na trhu, v nádeji, že tvoj plán je predajné riešenie problému, ktorý ešte neexistuje a je neriešiteľné ho uskutočniť. Akonáhle viete, že nie je prekročeni trh, pozrite sa na svojich súčasníkov.
 
Investor bude máť záujem spoznať históriu spoločnosti, budete sa v porovnaní s Investorom  proti, aj keď nemáte do úvahy im priamych konkurentov. Poznať svoj príbeh, koľko peňazí zvýšil, a to, čo iterácie zdvihli, pretože to bude vám lepšie pochopiť, kde začnete z vysvetlovaním svojej hystórie spoločnosti . Napríklad spoločnosť X zvýšil 2 milióny dolárov na získanie funkčný prototyp a potom zdvihol 8.000.000dolar v neskoršom kole, aby sa to dostalo na trh. Ak si myslíte, že sa bude v porovnaní s spoločnosti X, je to bezpečné predpokladať, že budete potrebovať medzi míľ $ 1 a $ 3 vytvoriť prototyp a medzi $ 5 až 10 dolárov, aby sa to dostalo na trh.
 
Teraz, keď ste prišiel na to, zhruba, koľko peňazí budete potrebovať, budete musieť prísť na to, koho sa opýtať na to. Je Príliš veľa podnikateľov pozrieť sa na to, ako nedávná škola vyzerá v písaní sprievodného listu. Namiesto toho robí svoj výskum a výrobu vzdelania, cielené ihrisko, ale skopírujte a vložte nijaký ihrisko paluba a obchodný plán a hmotnosť poslať e-mailom na každú firmu v krajine, v nádeji, že niekto bude hodnotiť váš projekt v miliónov dolárov cestu. Zlý nápad.?
 
Akonáhle obdržíte finančný kapitál od niekoho, máte slovo vo vašom podnikaní. Ďalšie informácie o firme, a dozvedieť sa viac o individuálneho investora v tejto spoločnosti, ktorá bude spracovávať vaše investície. Rovnako ako podniky, ktoré investujú v niektorých odvetviach a životného cyklu, investori v rámci firmy majú zvyčajne zvláštne odborné znalosti investície za určitých parametrov.
 
Keď zistíte, že to je zvláštne, že niekto vám pošle finančný kapitál, uistite sa, že máte právne dom v poriadku. Jedným z hlavných frustrácie investorov kapitálu tvár sa zaoberá právného tímu, ktorý nemá správny zážitok. Zákony sú ťažké sa orientovať a nájsť právnika dôverovať je ťažké, zvlášť keď sa jedná o peniaze. Nerobia chybu rozvod  svojho bratranca , o rozvod právnika, jednoduché preto, že mu dôverujete.
 
Investor nemusí rozumieť so všetkými platnými legaslivami zmluvného práva, ktoré sa zaoberajú získavaním kapitálu. Posledná vec, ktorú chcete urobiť, je zmariť vaše projekt pretože legislativa práva nie je úplne pochopená, ako správne napísať termín zámeru ,plánu list. Najať si právnika, ktorý pracoval pre spoločnosti, ako je tá vaša skôr, a zvýšil množstvo peňazí, ktoré hľadáte, než vás. Existujú špecializovaní právnici "Uvedenií do prevádzky právnikov" v niektorej z veľkých miest, ale nemusíte sa nutne spoliehať na to.
 
Potom, čo ste si urobil si vlastný prieskum, cielených investorov, a počul odpoveď, že je na čase, aby formálnému  podnikateľskému plánu finančne podporil zámer spolupráce. Nikto nevie, svoj nápad, ako dobre a vy, a, úprimne povedané, nikto sa nestará o to, ako moc, ako si urobiť jeden podnik. Majte na pamäti, že keď budete prezentovať sám seba.
 
Dať známku podnikania
Ako podnikatelia pripraviť na podnikateľský plán firmu, najdôležitejším prvkom podnikanie často stráca v mixe. Prototypy, rekvizity, podnikateľský zámer, a hviezdna  výzia sú dôležitými prvkami vášho podnikateľského plánu, ale sú sekundárne aspekty vašej spoločnosti, ktoré vás odlíšia-svoj príbeh.
 
Snažte sa rozprávať svoje osobné príbehy. Vyhlásenia o "Tu je dôvod, prečo som venoval svoj život k riešeniu tohto problému." Prípadová štúdia je v poriadku, aby zahŕňala, ale stred prezentácie  na to nie je vhodný.
 
Časť príbehu sa zisťuje, či je alebo nie je problém, ktorý ste sa rozhodol riešiť kde stojí riešenie. spoločností v počiatočnom štádiu, investori starostlivo vydiskutujú o vašom probléme, nad všetko ostatné." On neskôr dodáva: "Ak je problém, a príležitosť, ktorú ste riešili nie sú významné dosť pre investýcie, nikto vás nepodporiť."
 
To je vaša práca ako podnikateľ: k vyriešeniu problému. Problém o ktoróm ste dúfal, že riešenie môže existovať dostatočne veľký problé plánu podnikania aby stál za pozornosť niekoho iného. Ak sa chystáte pretiahnuť ľudí do svojho sna, je lepšie mať dôvod prezentovať svoje skúsenosti. To je miesto, kde váš príbeh príde k, presvedčeniu ľudí, aby sa pridali na vašu cestu ,projektom podnikania.
 
Váš zámer presvedčí Investorov, že budete dobrý spoločníci k využitiu svojich peňazí, je dobré miesto pre štart. Otázka, "prečo to chceš tie peniaze?" je bod, v ktorom sa zaznamenávanie preskočí a cvrčky začať cvrlikanie pre mnoho podnikateľov. Premýšľajte o tom, kde sa tieto peniaze dostanú na podnikanie. Odpoveď na túto otázku tiež pomôže vybudovať dôveru s investormi, ak viete, že máte plán, ako využiť kapitál.
 
Ako si vypracovať plán, ako využiť peniaze, ktoré chcete zvýšiť, použiť ako vodítko pre to, koľko peňazí sa snažia získať.
 
"Investori často budú mať viac peňazí, než bolo plánované len kvôli presvedčívemu podnikateľskému plánu, ale to môže byť katastrofálne. Zvýšenie peňazí medzi míľniky zvýši očakávania, bez toho by vám zdroje, ktoré potrebujete, aby sa tam dostať,
 
Neexistujú žiadne tvrdé a rýchle pravidlá pre to, ako moc peňazí budete potrebovať k zvýšeniu finančnému kapitálu. Vy ste asi pripojeni k niektorým iným podnikateľom v priestore v tomto bode, takže spýtajte sa ich. Najrozumnejší postup vzbudzuje tak málo kapitálu ako je to možné. Hlavná vec, aby zvážila, je vyhýbať sa vziať viac kapitálu, než je potreba. To vám pomôže byť viac zodpovední a nakoniec pravdepodobne skončíte s investormi vlastniť menšinu svojho podnikania.
 
Posledná úvaha je tím za váš produkt. Mnoho zvažovať tím za spustenie dôležitejšie ako samotný nápad . Prezentujte svoj ​​tím tak, že presvedčí investorov svoje schopnosti dopĺňajú a sú správne súbor zručností k riešeniu problému po ruke. Presvedčiť investorov, že váš problém stojí za to riešenie musí byť sledované pomocou presvedčivých investorov, že váš tím sa nezastaví pred ničím, aby na to prišiel.  

Copyright © 2010 Monostav všetky práva vyhradené,Richard Kotrbčík

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode