Zákazka: stavebné práce, rekonštrukcia kúpeľne aj WC, Dúbravka

22.11.2010 16:07

 

SK Zákazka: stavebné práce, rekonštrukcia kúpeľne aj WC, Dúbravka                                                          Monostav                                                                           

Zadanie zákazky: 22.11.2010

Popis: rekonštrukcia kúpeľne aj WC
Požiadavky na obklady a dlažbu: pastelové
Špecifikácie:
- bývam v bežnom staršom panelákovom dome
- je to 1-izbový byt
- v kúpeľni je staré umývadlo, vaňa, batéria a na WC, okrem misy je zadná stena z umakartu, za ktorým je "stupacka"
- na WC by som chcel normálnu bežnú misu, dlažbu so soklom a výmenu umakartu za sadrokartón s dvierkami, nový kryt na rúry
- v kúpeľni by som si predstavoval dlažbu, novú vaňu so sprchovou zástenou, menší kúpeľnový nábytok s umývadlom, nové batérie, kachličky pri vani do výšky zhruba 2,1 - 2,2 m (možno okolo celej kúpelne), inštalatérske práce (vodo, elektro)
- ešte by prichádzala do úvahy aj výmena dverí (nie je nutná)
- zaujímala by ma aj celková doba rekonštrukcie
Rozmery: 1,6 x 1,6 m a WC 1,1 x 0,8 m
Lokalita: Dúbravka - Bratislava
Cena: požiadal by som Vás, preto o predbežnú cenovú ponuku na komplet práce aj s materiálom a dodanými komponentami (v nižších cenových reláciach)
- prípadne, koľko zhruba stojí len cena práce bez materiálu, ak by som sa ho rozhodol kupovať ja

Platnosť zákazky: neobmedzene.

Profil zákazníka: súkromná osoba z Bratislavy lV.

Kontakt na zákazníka:

Kontaktná osoba:
Ulica, č.p.:
Mesto: Bratislava
Okres: Bratislava IV
Kraj: Bratislavský
PSČ:
Telefón:
Email: 

 

 

Copyright © 2010 Monostav všetky práva vyhradené,Richard Kotrbčík

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode